Czekoladki reklamowe na spotkaniach biznesowych

Czekoladki reklamowe

Czekoladki reklamowe

Odpowiednie przyjęcie klienta to podstawa. Wielu z nich jest skutecznie obsługiwana przez naszych zdolnych pracowników. Jednak, jeśli przez progi firmy przejdzie kluczowy i jeden z najważniejszych kontrahentów, z miejsca musi się już ruszyć szef. Niech klient przy samym wejściu poczuje się jako jedna z najważniejszych postaci w tym miejscu. Taki prestiż może wywołać w nim same pozytywne odczucia, a przecież o to w spotkaniach z klientami biznesowymi chodzi – aby poczuli się komfortowo, przyjemnie i zostali przyjęci należytym szacunkiem.

Z tego względu trzeba pamiętać o kilku podstawach podczas przyjmowania takiego gościa. Trzeba klienta ugościć w prywatnym gabinecie, gdzie znajduje się wyjątkowo wygodne krzesło i duże biurko. Zaproponować kawę lub herbatę, którą ewentualnie przyniesie nasza sekretarka. Można również zaryzykować ofertę zapalenia cygara albo nawet wypicia lampki wspaniałego koniaku. Niech w pobliżu kluczowego klienta znajdą się również czekoladki reklamowe, które mogą dodać słodkości całemu spotkaniu.

Jest jednak jedna ważna kwestia z tym ostatnim artykułem. Nie mogą to być pierwsze lepsze czekoladki reklamowe. Skoro klientowi jesteśmy w stanie zaoferować cygaro, niech i słodycze okażą się z najwyższej półki. W wyspecjalizowanych salonach z gadżetami promocyjnymi możemy znaleźć i luksusową ofertę, w której na pierwszy plan wysuwają się oryginalne belgijskie czekolady. To jedna z wielu ojczyzn tego typu wyrobów i z pewnością smakują one lepiej aniżeli najtańsze czekoladki reklamowe.

Po takim przyjęciu klienta możemy rozpocząć rozmowę od tematu zupełnie nie związanego z interesami. Niech na spotkaniu będzie przyjazna atmosfera, stworzona przez dwóch ludzi biznesu, którzy sprawy firmowe potrafią na kilka minut odłożyć na bok. Dopiero po jakimś czasie można przejść do konkretów. Taki przemiły wstęp może oczywiście przynieść wiele pozytywów, łącznie z zawarciem bardzo korzystnego dla naszej firmy kontraktu. Warto poświęcić więc na to trochę czasu, a także firmowych funduszy. Nie wolno bowiem zapomnieć o żadnym szczególe.