Krówki reklamowe jako słodka wizytówka

Krówki reklamowe

Krówki reklamowe

Zawsze gadżet reklamowy ma nie tylko sprawić miłą niespodziankę potencjalnym klientom, ale przede wszystkim skutecznie wypromować przedsiębiorstwa. Dlatego tak ważne jest to, co się na nim znajdzie. W przypadku słodyczy wszelkie nadruki reklamowe znajdować się będą oczywiście na opakowaniu. Nie mniej jednak takie upominki mogą mieć jeszcze jedną praktyczną funkcję. Chodzi oczywiście o wykorzystanie ich powierzchni jako wizytówki firmy. Bez wątpienia będzie to niebanalny pomysł przekazania informacji o możliwości kontaktu z przedsiębiorstwem. Oczywiście równie dobrze cukierek mogą być jako dodatek do tradycyjnej wizytówki, na której jednak więcej danych się może zmieścić. Jednym słowem cukierki mogą być ciekawym dopełnieniem danych na papierowej wizytce przedsiębiorstwa.Ponieważ krówki reklamowe są stosunkowo dużymi cukierkami, to właśnie one wybierane są jako wizytówki dla przedsiębiorstw. Zanim jednak zaczną spełniać takie zadanie muszą być do tego odpowiednio przygotowane. Chodzi przede wszystkim o nadruk, który znajdzie się na opakowaniu słodyczy. Z racji tego, że jest t wizytówką, to muszą tam być wszelkiego rodzaju dane kontaktowe. Zatem nie zabraknie na pewno nazwy przedsiębiorstwa, jego adresu, a także numeru telefonu. Można zamieścić tam również takie informacje jak adres e-mailowy, a także adres strony internetowej.

Jednym słowem krówki reklamowe będą miały nadrukowane wszystkie te informacje, które każdy może znaleźć na tradycyjnej wizytówce. W takiej sytuacji również warto zadbać o odpowiednie tło dla całości. Najlepiej jeśli ciemne napisy będą miały jasne tło, a jasne napisy ciemne tło. W ten sposób całość będzie najlepiej widoczna. Nie bez znaczenia będzie również rodzaj czcionki, powinna być ona jak najbardziej czytelne.

Wszystko to dlatego, że krówki reklamowe to mniejsza powierzchnia, niż papierowa wizytówka. Dlatego właśnie literki i cyferki będą mniejsze. To właśnie jest powodem, dla którego wszystko powinno być w miarę czytelne. W przeciwnym wypadku taka forma wizytówki w ogóle się nie sprawdzi, gdyż nikt nie odczyta danych, które by mu umożliwiły kontakt z firmą.