Odzież reklamowa z nadrukiem w marketingu organizacji pozarządowych

Odzież reklamowa z nadrukiem

Odzież reklamowa z nadrukiem

Obecnie organizacje pozarządowe są instytucjami, które muszą się reklamować dokładnie tak samo, jak większość prywatnych firm. Jest to spowodowane koniecznością pozyskiwania wciąż nowych sponsorów czy ofiarodawców, którzy wesprą organizację, a także uzyskiwanie społecznej akceptacji dla działań organizacji. Wszystkie te cele można osiągnąć m. in. dystrybuując gadżety, zwane w marketingu komercyjnym reklamowymi. W przypadku organizacji pozarządowych można nazwać te gadżety propagatorskimi. Niezależnie od nazwy, chodzi o liczne przedmioty, których zadaniem jest przykuwanie uwagi ludzi. Jeśli otrzymują oni owe gadżety jako darmowe podarunki, zwrócą baczną uwagę na daną organizację pozarządową, to jest pewne. Jak zatem należy dystrybuować owe gadżety?

Odpowiedź na to pytanie może dać konkretny przykład. Niech będzie nim odzież reklamowa z nadrukiem. Poszczególne elementy odzieży (koszulki, spodnie, kurtki, bluzy, czapki, itp.) nadają się na prezent idealnie. Tym bardziej, że będą one w miarę drogim prezentem, który na pewno każdego ucieszy.

Jeśli chodzi o dystrybucję, odbywa się ona albo w siedzibie danej organizacji, jeśli tylko jest taka możliwość logistyczna, albo w innych miejscach. Omawiana odzież reklamowa z nadrukiem jest w pierwszym przypadku prezentem dla współpracowników organizacji i tych, którzy w jakiś sposób wspomagają jej działalność. Ale, jak wspomniano, ważne jest także pozyskiwanie nowych współpracowników i sponsorów.

Warto zatem, aby Odzież reklamowa z nadrukiem była rozdawana w innych miejscach. Tymi miejscami mogą być albo punkty ruchliwe w centrach miast, gdzie przewija się dużo ludzi bez względu na porę dnia (punkty komunikacyjne, centra handlowe, główne skrzyżowania, itp.), ewentualnie także można do tego celu wykorzystywać różnorodne imprezy plenerowe, uroczystości, itd.

Imprez plenerowych organizuje się w okresie letnim sporo, zatem okazji do propagowania swoich działań i pozyskiwania nowych współpracowników nie brakuje dla żadnej organizacji pozarządowej.