W jakich sytuacjach można rozdawać firmowe upominki reklamowe?

Upominki reklamowe

Upominki reklamowe

Współczesny świat pełny jest różnego rodzaju drobnych gadżetów, które bardzo często rozdawane są przez różne firmy. Jeszcze nie tak dawno temu faktycznie był to fajny sposób na reklamę. Drobne przedmioty nie były tak łatwo dostępne, długopis z nazwą jakiejś firmy był czymś wyjątkowym, ale te czasy zdecydowanie się skończyły. Wszystko dlatego, że rynek jest po prostu nasycony tego typu rzeczami. Jest ich tak wiele, że na nikim nie robią już wrażenia. Wcale jednak to nie oznacza, że powinniśmy w ogóle przestać z nich korzystać. Wręcz przeciwnie, wystarczy tylko wymyślić ciekawy sposób na rozdanie takich gadżetów, a naprawdę można zachęcić do swojej firmy wiele osób. Dobrym tego przykładem są drobne upominki od naszej firmy. W jakich sytuacjach można je rozdawać?Gadżety różnych firm, takie drobne przedmioty, często znajdują się po prostu w siedzibach i wchodząc do takiej firmy możemy je po prostu brać sobie za darmo, zazwyczaj w nieograniczonych wręcz ilościach. To już nikogo nie dziwi. Można jednak łatwo zachęcić klientów do skorzystania z naszej oferty poprzez upominki reklamowe. Te rozdaje się zazwyczaj za wykonanie różnego rodzaju zadań przez naszych klientów. To właśnie te zadania zachęcają ludzi do korzystania z usług naszej firmy.

Przykładu najlepiej szukać w dużych sieciach handlowych. Tam nie raz organizuje się promocje w takiej postaci, że na przykład zbierając punkty za określone produkty, które wcześniej trzeba kupić, później można odbierać drobne upominki reklamowe. W ten sposób, jeśli tylko upominki są faktycznie atrakcyjne, może zwiększyć sobie sprzedaż w firmie.

Dokładnie tak samo możesz zrobić ty. Na przykład przy 3 skorzystaniu z danej usługi klient otrzymuje sympatyczny zegar na ścianę z logo naszej firmy. Można na przykład urządzić jakiś prosty konkurs lub ustalić na przykład próg kwoty wydanej w naszej firmie powyżej którego dostaje się jakieś Upominki reklamowe. Może brzmi to dziwnie, ale taka drobna rzecz budzi większe zainteresowanie jeśli otrzymanie jej wiąże się ze spełnieniem pewnych warunków.